lördag 4 juli 2009

Tack

...för era kommentarer jag får! Jag blir så glad och tacksam ska ni veta! Är det förresten fler därute som har småbarn som INTE kan somna på kvällarna ;) Det är en riktig procedur här hemma nuförtiden att komma till ro :) Måhända ljuset spelar in och förstås värmen. Skönt att det är lite svalare nu, det räcker så här tycker jag för då orkar man göra något mer!
Tyckte det lät lite skoj igår när jag besökte en lokal affär, jag hade just kommit fram och parkerat min cykel då en av expediterna kom ut och svalkade sig för det var så hett inne i affären. Regnet började droppa och det kom en rejäl åskknall. "Kom, det regnar!", ropade hon in till sin kollega som genast kom ut efter, och sa, "Ja vi duschar!" :) Inte det man vanligtvis hör folk säga om regnväder, men nu var det riktigt efterlängtat! :)

2 kommentarer:

Mindi sa...

Ha-ha.... ;D

När jag cyklade till jobbet häromdagen och det var så där super klibbigt ute redan klockan 7 på morgonen och jag kom fram till jobbet och kände mig varm så gick jag in i vårat stoooooora frysrum och "svalkade" mig i en halv minut eller så. :) SKÖNT! var jag redo för att byta om och stämpla in. ;)

Kramis
M I N D I

P.S Vilken fin signatur!!! D.S

♥ cloudberrie ♥ sa...

*fniss* Vad kul syn det måste ha varit att se kassörskorna "duscha" i regnet ;)

Ha en fin söndag!

Kram från Eva