onsdag 8 juli 2009

En gång...





... var jag "kär" i Michael Jackson, men vem var inte det? ;) Jag var väl 14 år eller nåt och tyckte han var så söt!
Letade reda på min gamla pärm som jag hade på 80-talet för jag visste att jag skulle ha några urklippna tidningsbilder på honom däri. Medan jag bläddrade så hittade jag även Mel Gibson?!!! och Kevin Costner samt Don Johnson!!! Jisses, hade totalglömt att jag gillade dem också :D Men tittar man på bilderna från den tiden så fattar man ju varför :)

Kram-Andi

3 kommentarer:

Mindi sa...

Men åh har du sparat alla bilder? Coolt!!! Jag måste få komma och titta på dem. :) KEVIN COSTNER var jag tok-kär i. :)Och LIMAHL i Kajagogo. Minns du???

Usch det är så sorgligt med Michael Jackson.... Man får hoppas att han har det bra och att han där uppe i sin musikhimmel får vara i fred nu. Jag hoppas också att hans barn här nere på jorden ska få ett bra liv!!!

Kramis
M I N D I

Anonym sa...

Kollade på minnesstunden på Tv. Tänk om alla hade sagt allt det fina till honom medens han levde....då kanske han skulle ha mått lite bättre.....
Ringde igår men du var väl ute på vift!:)
Vi åker till Tyskland! Hoppas på bättre väder i vackra Moseldalen, men det ser inte så ut. Många kramar J<3

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad roligt att ha en sån pärm sparad! Det är en av de saker som åkt i en eldning en gång ;) Så även om jag är bra på spara så spar jag inte allt ;)

Jisses vad SNYGG Kevin Costner är på den bilden, MUMS!!!
Jag var ju sååå kär i mina Björklöven killar (de som var på ena fotot i min blogg) så hela snedtaket i flickrummet var "tapetserat" med de grabbarna- Ulf Dahlen, Patrik Sundström, Jan Lindholm mfl.

Visst är det trist med Mikael Jackson. Huvva!

KRAM från Eva