söndag 5 juli 2009

Nu så..

... kan ni se min Vän J:s vackra hem under Inspiration :)
Tack snälla J för att jag får visa ert både vackra och supermysiga hem!
Lite shopping från igår kommer nu...
Lite godissnören från Ikea :)


Den söta galgen är ifrån Nice


Köpte även sockerskålen på Nice, som hör ihop med min lilla mjölkkanna som jag redan hade.


Dessa urmysiga glasskålar är ifrån Lagerhause


Och sist så köpte jag den här fina kannan på Ikea!

Kram Andi

(som har problemo med den fina signaturen ;)

3 kommentarer:

Mindi sa...

Så mycket fina saker du har köpt. :) ROLIGT!!!

Ja det var ett elände med tårtan men det går inte alltid som man har planerat. ;D

Kramis
M I N D I

Anonym sa...

Hej! Vad mycket fint! ;)Glassskålarna var ju supercharmiga, å kannan oxå, ja allt va niceit!! Ikea kan faktiskt överraska!
Vet du att Carina har gift sig!?:)
<3<3<3<3 Vi måste fira det.......Vi hörs under dagen! Kramar i massor J<3

Mormor S sa...

Vilka fina saker du köpt. Skålarna från Lagerhouse är verkligen fina.Var kan man handla från Lagerhouse? Jag har kollat på internet men inte hittat var dom finns.
Många kramar från Siv