fredag 10 juli 2009

Rusk


... å regn :) Jaa vilket omslag från förra veckan! Man glömmer nästan bort att det var så varmt. Här sitter jag och fryser med munkjackan på. Den lilla färgen man börjat bygga på bleknar fortare än jag hinner sig flasklock. Hm, funderar nästan på om jag skulle chocka mig själv och min dotter med att gå till BADHUSET!!! Jag som inte är en sån flitig besökare där i vanliga fall. Men, men, om jag känner mig själv så rinner nog den idén av mig snart ;)

Hoppas ni mår gott alla!
PS. Bild som Mindi tagit :)

Kram Andi

1 kommentar:

Mindi sa...

Ja så trist det är...
Jag kräver inte sol, jag kräver inte värme men jag önskar i alla fall att vi kunde få UPPEHÅLL! ;)

Men det kommer det kommer...

I går var stora tjejen till badhuset med tre kompisar och de var där i 4 timmar. :) Det hade varit en del folk sa hon men det berodde nog på vädret. ;)

Men som sagt det kommer nog mer sol och då får vi packa picknick korgen igen och dra iväg någonstanns. :)Eller hur??? :)

Kramis
M I N D I