måndag 13 juli 2009

Loppisfynd

Idag åkte jag till vår lilla stads största loppis, törs jag nog kalla den ;) Där fyndar jag alltid något... frågan är istället när jag ska hejda mig :)

Gamla vackra fat, en Rörstrand och en Gustavsberg, 20:- styck

Och så denna piedestal till vår tösabits rum :) 75:-

Dessa fyndade jag INTE på loppis men jag fyndade dem på Din Sko förra veckan, 129 :- var de nedsatta till :) Passar mig bra eftersom jag då inte lagt ut så mycket om jag får ont av dem :)

Jordgubbar, jordgubbar! :) Lite mosiga idag men det går ju att koka kräm på dem då om inte annat :)



Kram Andi


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän!

Vilka fina fynd du gör, du har blivit riktigt biten:). Härligt idag kom värmen tillbaka, sol o bad igen!!
Måste ses ngn dag o fira Carina som gått o gift sej.

Sköt om dej o må så gott! Kramis AK.

Mindi sa...

Ah så mycket fint. :)
Träskorna var verkligen jätte söta!
Och vilket fynd!!!

Vi hörs i morgon!

Kramis
M I N D I