onsdag 22 juli 2009

Lite snabbmålning...

... idag. Jag köpte denna spegel på Erikshjälpen och den var då i furu. Men så hittade jag lite svart allmogefärg hemma och kladdade på under sambons kritiska blick. Han tycker jag slarvar jämt ;) Men jag sa; Det får man göra om det ska bli några barn överhuvudtaget ;) Hmm, jag ser att jag måste dutta på lite mer här och där :)


Den här byrån var knallgrön med bruna lådor. Nu har den fått sin första omgång, fortsätter imorgon :)


En söt kanna från Erikshjälpen att smycka min hylla i köket. Karaffen bredvid fyndade jag på loppis i förra veckan.


Och så här ser det ut vid min dator nuförtiden :) En POPS-påse bredvid är standard! Hur ska jag klara mig sen när det tar slut i Cloettahyllan??? Jag ratar ju allt annat godis framför denna gudagoda chokladpuff!!! :)
Kram Andi



2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon!
Åh vad du fyndar fina saker! Vad kul! Ses vi på lördag?
Kramar J<3
Vi kanske skulle ta Smultrongården istället.....

Mindi sa...

Vad du är duktig. :)
Och vad mycket fint du fyndar!!!

POPS.... inga problem, vi får åka till CLOETTA igen. ;)

Kramis
M I N D I