torsdag 1 december 2011

*1 december*

... och ingen snö, men jag lider inte av det så mycket ännu, men ju längre in i december vi kommer så kommer jag nog förvänta mig att det ska singla ner.

Just nu är jag sjuk, i tisdags kväll bröt det ut en ordentligt hederlig gammal vanlig förkylning med traditionella symptom som hosta, huvudvärk och feber istället för diffus värk i lederna. Inte jättekul men det känns ändå bättre istället för att gå runt med halvsjuk känsla i kroppen som aldrig bryter ut, ja ni vet nog själva ;) Jag har sovit hela dagen i går och idag, bara tagit små stunder då jag orkat sitta uppe. Men snart ska jag nog vara bättre.

I början på veckan så pysslade jag ihop en vimpelliknande julkalender åt A. Har inga sifferstämplar så jag fick använda bokstäver men jag tyckte det vart ok ändå. Dotterns kommentar när hon fick se den; "Näää, har du hållit på med det här mamma?!, jag ska aaaaldrig sälja dig mamma" ;)









Ha det gott!

1 kommentar:

Mindi sa...

Men vad fin. :)
Måste få komma förbi och kika. Hojta till när du är pigg igen.

Kram kram
M I N D I