lördag 3 december 2011

Host* Host* Host*



Den här smarriga gourmet middagen åt jag idag för ett par timmar sen. Mitt första födointag på hela dagen. Har legat och hostat, snörvlat och sovit i stort sett hela dagen. Isch:/



Efter en låååång dusch kändes det som om orken kom tillbaka, så pass att jag orkade tända lite ljus och vakta på dem, min dotter förmanar mig hela tiden om levande ljus. De har haft besök av brandmän på skolan.

Hoppas alla bloggläsare har en fin kväll, såg att det singlade ner snöflingor för en stund sen :)


*Kram*

2 kommentarer:

Felix sa...

Va, snöar det i Linde?! Här är det regn...

Jag hostar också. Inte kul alls! Har åkt på en rejäl luftvägsinfektion och har hostat, och snörvlat en vecka nu.

Din slutbild är alldeles underbar!!

Adventshälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Krya på dig kompis!!<3<3