söndag 4 december 2011

Duggar tätt....



... gör mina inlägg,  jag har inget annat att göra, förkylningen gör mig energilös. Igår kväll efter att jag skrev att jag kände mig mycket piggare fick jag feber och ont i magen, somnade i soffan på bästa sändningstid (!) Surt, trodde ju att de skulle vända. Sen på kvällen när jag kvicknade till fick jag ryggskott, har ju legat ner så mycket, blir ju stel som en pinne plus att jag har hostat så in i bängen. Men med massage och aloevera så försvann nästan all smärta.

En naprapat sa till mig en gång att när man får ryggskott eller en sträckning så måste man behandla direkt eller vänta några dagar, ej massera för mycket efter nån dag då ska man låta det läka. Så, det var lite rapport från klagomuren ;)

Lilla tomten myser i sin adventsmossa, undrar vad han tänker på? ;)


Verkar bli en solig 2:a advent, hoppas ni får en mysig sådan! :)



Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han längtar nog efter snön, precis som vi!! :)
Jag tycker om att dina inlägg duggar tätt!
Alltid lika inspirerande!
Krya på dig!!
Kramar J<3

Anonym sa...

Söta tomten, o vilken härlig julkalender, saknar dig så krya på dig nu o bli riktigt frisk kram// Lotta