onsdag 21 december 2011

Igår morse...

...när jag rastade Wilma så var det så skön luft, frisk och klar. Istäcket hade börjat leta sig ut från strandkanten. Det kändes som det äntligen började bli vinter på riktigt.



Jag var tvungen att fota, det är för mig nån slags terapi tror jag. Fingrarna blev bara stelfrusna så fort så man knappt kunde hantera kameran ;)


Månskärvan smilade ner mot bojen som snart är fast i isens grepp.


Igår fyllde jag år, hade en skön lugn kväll med mor o far och moster. Fick bl a en bok "Barns tankar om mamma", med roliga och tankeväckande samlade kommentarer från barn. Jag tycker det är så roligt att läsa, barn är så kloka.



*Ta det piano i julruschen*



4 kommentarer:

Mormor S sa...

Grattis i efterskott till din födelsedag.
Du är duktig att ta fina bilder.

Ha en lugn och trevlig Jul.
Hälsningar Siv

Felix sa...

Så vackra vinterbilder!

Söt bild på din vita katt lite längre ner. Och ny header har du fixat till också!

Önskar dig en God Jul!
Elisabet

Anonym sa...

En god Jul önskar jag dig, min vän!
Vad fint du har ändrat här!
Å bilderna är som vanligt underbart vackra!!
Jag vill bo nere vid sjön och njuta av denna vackra vy!
Hälsa familjen.
/ J<3

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad vackra vinterfoton!
Grattis i efterskott!!!
Hoppas ni har haft en riktigt fin julhelg & god fortsättning på helgerna.

KRAM från Eva