fredag 25 november 2011

Adventsljusstake

En sirlig modell, hittade den i år, letade förra året överallt men hittade den inte. Det är Konstsmides, den finns även i svart och ROSA har jag sett! En rosa skulle vara nåt för min vän mindi  ;)

I helgen så ska jag försöka sälja lite saker på ett loppis som ska hållas i staden. Jag är inte ensam, det är fler personer som ska göra detsamma så det känns ju bra :)
Så nu så får jag kavla upp ärmarna och börja re i allt bröte jag har i förrådet :/ Hoppas nån själ kan ha användning för något!!!


*Kram*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så fin. :)
Passar perfekt där hemma hos er! ♥

Var köpte du den? Får nog ta en sväng och kolla in den rosa. ;)

Kram kram
M I N D I

Min Skattkammare sa...

Hej på dig!
Den där ljusstaken gillar jag!
Skulle vilja ha nåt nytt fint jag också.....
Önskar dig en mysig advent!
Kram Kicki