fredag 9 april 2010

Överraskning


Idag när jag kom hem hängde det en liten påse på dörren. I påsen låg ett skott på en Mårbacka pelargon :)
Det var från min snälla Vän Mindi, i påsen låg oxå en barnfilm till A! Kvällen var räddad :)
Visste du Mindi, att jag inte hade klarat mina Mårbacka nere i källaren över vintern? De var törra som fnösk, bara att slänga.

Nu ska jag plantera det här skottet och jag lovar att prata med den varje dag så att den växer och blir en stor vacker planta :)

*Tack!*

Nu kollar vi på Solsidan, hur kul är inte den serien då! :D


Kram Andi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vassego. :)))
Hoppas att Mårbackan tar sig. :)

Solsidan är ju bara föööör bra. :))

Kram kram
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Samma här, jag lyckades också dräpa mina från förra året.
Spännade att se hur den röda kommer att se ut!

Ha en fin lördag!
KRAM från Eva