onsdag 7 april 2010

Loppis


Kunde inte lämna den här lilla sötingen när jag väl sett den på loppis idag :)



Hade sällskap med min äldsta vän och hennes döttrar på stán idag. Min lillsnurpa var oxå med och hon är så STOLT när hon får hänga med stora tjejerna :) Jag får ingen kontakt när jag försöker prata med henne ;)




*Hålla handen*
A håller L i handen och är så mallig :) Mitt hjärta blir dubbelt så stort!

När vi släppte av dem hemma ropar min A genom bilfönstret; Jag älskar er!

~Snyft~

Kan ni förstå att jag och min sambo har lite dåligt samvete för att vi inte har satt några syskon till världen åt henne?

Men tur är väl att hon får ha L och A som "systrar" :)


Kram Andi

8 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken MYSIG dag ni har haft!
Gissa vart jag längtar när jag ser dina foton ;)

Vilken söt termos du fynat! Du hittar alltid en massa fina saker. Det skulle vara roligt att loppisranta med dig & M, synd att jag är 120 mil bort...

KRAM från Eva

♥ cloudberrie ♥ sa...

fyndat skulle det stå ;)

Unknown sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har och vilka vackra bilder du tar.

Hajade till när jag tyckte jag kände igen mig, du kan inte bo allt för långt borta från mig. =)

Gillar den där hemgjorda gungfåret på bilden överst. Fast det kanske inte är något får. Fin var den i alla fall.

Ha en fortsatt mysig påsklovsvecka!

Kram,
Maria/Javabönan

Mindi sa...

Åh gissa om jag blir helt tårögd nu då!!!!! Sötaste lilla A! :))))
Love her too!!!!!

Inte behöver ni syskon till henne när vi finns. ;) För jag kan väl få vara en liten sån där extra storasyster jag också? ;))

Stor kram
M I N D I
....ännu mer förkyld i dag. Hoppas att jag inte smittade er!!??

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tar! Det gäller att fånga ögonblicken! Kram Carina!

Unknown sa...

*Hihi* va kul med någon från samma område. Ja eller nästan samma område, vad är väl 3 mil hit och dit när man bor på landet. ;-)

Ha en mysig helg!

Kram,
Maria

Anonym sa...

Hon kommer vara som andra syster till mig oxå!!<3

//Lovisa

Anonym sa...

Hon kommer vara som andra syster till mig oxå!!<3

//Lovisa