fredag 28 augusti 2009

Tittut!

... nu har jag jobbat en vecka och det känns jättebra! Man är igång liksom, det behövs det med :) Har softat mycket denna semester, ingen djurpark, inget lekland och ingen camping eller nåt sånt. Men det har varit några dags och helgutflykter.
Men vem har sagt att det bara är på sommaren man kan göra roliga saker? Det får bli något i vinter istället :) Har verkligen behövt att ta det lugnt i sommar.


Min tös fick dessa hjärtan av sin moster som hon är så rädd om ;) Det är i alla fall inte den dyraste leksaken som kan vara viktigast, ibland är det några gamla dekorationer som dessa :)


Häromdagen var jag och tösabiten hemma hos min Vän M och fikade.
Mmmm, hur gott är det inte med en kopp kaffe, hembakta muffins kompletterade med några rutor av Marabous choklad :)


M:s gudasöta lilla dotter har mitt hjärta i sin händer. Här med en bit chokladmuffins. Har precis lärt sig gå och när jag lyfter upp henne så lutar hon sin kind emot min axel, "Nu får du en kram", säger mamma M och gissa om jag smälter??? :)
Livets goda!


Jag har ju alltid varit ganska gosig av mig, här finns bildbevis ;) Min stackars kusin får här en ofrivillig kram av mig:) Jag tycker denna bild är så rolig!
Mina tvillingkusiner från Danmark på besök, de är lika gamla som mig. Jag minns att jag tyckte deras träskor var så konstiga eftersom de var häl på dem :)



Trevlig Helg!

Kram Andi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin blogg, vilka sötnosar på kusinbilden!!Hoppas vovvsan mår bättre, vi ses på måndag kram Lotta

Anonym sa...

Hi-hi.... det där kortet på dig och dina kusiner minns jag. :)

Så söta ni är!!!!

Kramis
M I N D I