onsdag 19 augusti 2009

Mitt fotointresse...


... ligger lite på is för tillfället, har inte riktigt inspirationen. Däremot så försöker jag inreda litegrann hemmavid. Jag har målat ett skåp som jag har dragit ut på länge med att göra, så det känns bra. Är dock inte klar, behövs ett par lager till. Har köpt lite småprylar också som jag ska visa senare.


När inspirationen ligger på stäv så försöker jag njuta av nuet istället. Min vovva har blivit gammal lite plötsligt. Det kommer verkligen fort när det väl kommer. Så var det med min första vovva också, ena dagen pigg och vaken och så nästa...
Imorgon ska vi till en veterinär och undersöka henne. Hoppas det inte är något allvarligt. När allt kommer till kritan så är ens egen hund som ens barn.



Sniff... vad är det som hänger här? mmm, bullar, undrar om jag kommer att få smaka?
Ta hand om er!
Kram Andi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort!!!

Lilla W.... hoppas att det går bra i morgon och hoppas att de kommer fram till vad det är!!! Hör av dig då du vet!!!

Har ni varit duktiga och bakat mer bullar? För inte har ni väl kvar av de ni gjorde sist? ;) *retas*

Kramis
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad fina kort!
Spännade med det du målar, fota gärna! Det är kul att se vad andra gör och bli inspirerad.

KRAM från Eva