tisdag 11 augusti 2009

Till slut...

... slog jag till och köpte en ny kamera! :) Det blev en Sony DSC-W275.
I köpet ingick en kameraväska :) Jag är mycket nöjd men än så har jag massor kvar att upptäcka i denna nya vän.




Provfoto på min systers lilla kattunge, här sovandes på min väska :)



Gick ut och tog några bilder efter Göta Kanal




Och så in till syrrans goding igen som är busig och tuff. Inte rädd för grannkatten fast hon fått en rivtass på nosen.
Kurrar högt ibland när hon har tid men tränar mest sina jaktinstinkter.
När man går förbi hoppar hon fram där man minst anar och håller om vristen med små bollar till tassar, mjukt och utan klor, Söööööööööööt :) Mjau!
Kan man vara något annat än svag för dessa små varelser? :)
Hoppas ni mår bra och har haft en avslappnad sommar :)
Kram Andi



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va kul med ny kamera! Det är verkligen något speciellt med kattungar. Vad söt!
Många kramar J<3

Mormor S sa...

Roligt med ny kamera. Då blir det mycket att testa.
Vilken härlig gullig kattunge.
Vänta bara tills han blir större och tar tag om fotleden när han fått klor. Vår första katt Laban som flyttade in här han var sån att när man reste sig och skulle gå nerför trappan så kom han i stor fart och högg tag om vristen. Det var inte så skönt. Han gjorde så på äldsta dotterns man också så han kallade Laban för fotskräcken. Men det gick över så småningom

Kram från mormor s