torsdag 13 augusti 2009

Här hänger...


... mina nya gardiner från Jotex och väntar på att jag ska få upp dem :) Vi flyttade från ett hus till lägenhet för ca ett halvår sedan och därför har vi ett stinnkilat förråd i källaren. Och gardinhållarna ligger NÅGONSTANS i det späckade förrådet. Det lockar nästan mer att köpa nya än att rota fram dem ;) Jag gjorde ett halvhjärtat försök för ett par timmar sedan. Men jag stod bara och glodde rakt in i röran en stund för att sedan lugnt stänga förrådet och låsa hänglåset igen. Min trogna fyrbenta vän suckade och reste sig från de svala källargolvet och lunkade efter mig när jag gick upp igen.
Kram Andi

5 kommentarer:

Trollmor sa...

Det är roligt med nya fina gardiner, även om vägen dit kan bli lite bökig ibland ;-)
Men visst myser man nöjt efteråt.
Tack för dina grattishälsningar och varma ord!
Ha en riktigt skön helg, vi ska strax ut i solskenet & skogen :-)
Kramar Trollmor

Anonym sa...

Gardinerna ser superfina ut. Nu till hösten vill man mysa till det lite så det känns mera ombonat inne!eller hur? Jag provar rödrandigt hemma hos mig....vi får se hur länge jag kan vara ifrån det vita?(-inte länge)
En stor bamsekram till dig! J<3

Anonym sa...

Tsss... snart kommer väl sambon hem och han brukar väl ha stenkoll. ;)

Kram på dig!!!

M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

*fniss* ja du, ibland ÄR det lättare att ta den lätta vägen ;) Hoppas du hittar/köper nya snart & att det blev riktigt fint i fönstret! gardinerna ser så fina ut.

KRAM från Eva

Mormor S sa...

Ja så där gör jag också när jag skall hitta något i röran. Jag ångrar mig och orkar inte leta. Ibland vet jag ju inte ens var jag skall titta efter sakerna jag söker.

Ha det bra och kramar från Siv