onsdag 29 december 2010

Ledighet

Är ledig fram till 7:e och spenderar dagarna hemma eller i pulkabacken med dotra.

Idag åkte jag igen med två jobbarkompisar till Smultrongården ;) Det är ju ett trevligt utflyktsmål.
På vägen dit så sa jag att "Hoppas att det finns gott fika där idag!" (Vi åkte ganska sent)
När vi kom in så gick jag raka vägen fram till fika hörnan och DÄR stod TRE supergoda kakbitar kvar!!!, det var nån glasyr och lingon på. Himmel vad god den var!

Så vi pep upp och satte oss och MÖS, det finns ju inget bättre än att sitta och fika med trevliga människor som mina jobbarkompisar, N och M är! ;))



De är så snälla för jag fick den här superfina sjalen och så bjöd de mig på det goda fikat för att jag hade kört dem!!! TACK snälla söta Ni om ni läser & KRAM :)

Så står det nya året för dörren.
Vi ska vara hemma och Mindi med familj kommer över och käkar. Det blir mysigt det med :)



Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Gott Nytt År!

Kramar från Gammelbo