söndag 12 december 2010

Tredje advent


Det lilla skåpet har kommit upp och jag blev väldigt nöjd :) Det är lagom stort i mitt kök. Jag har möblerat om, köksskänken fick flytta ut i hallen och kökssoffan fick komma upp ur källaren igen. Det vart luftigare och mysigare.


Det är lite kvar att göra, men ivrig som jag är så kan jag aldrig vänta med att få upp saker och ting. Det fattas en fönsterhasp som vi ska få dit och så skulle det justeras lite i gångjärnen men vad gör väl det, jag gillar ju att det är lite skevt och dant ;)

Nu kommer mindi med sambo och äldsta dottern, de är ute och går i det vackra kalla vädret! Fort på med kaffehurran :)


Kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint skåpet blev!!! Ni är ju otroliga!!!<3 Kram P

Anonym sa...

Tack snälla för gott fika. :)
Och vet du jag var ju inte ens in i köket så jag fick se det fina skåpet. Attans då! ;)

Stor kram
M I N D I

Anonym sa...

Måste komma o kolla!! Såå fint, sånt där skåp har jag med velat ha, men det blir inte så...nu är jag inne i en fas som handlar om att få honom att tro att det hans idé att vi ska ha nån sorts gammalt skåp under tvn, hur det nu ska gå till!
Kram ses imorgon//Lotta

allaglada sa...

Jättesnyggt skåp....Så lagom stort och de passade in så bra hos dig...kram på dig i vinterkylan.