onsdag 22 december 2010

Hallå!

...oj, oj, måste bara få förtydliga att det var min vän J som själv tagit fotona som jag visade i gårdagens inlägg! Det är hon som är fotografen! Och jag håller med de är jättefina!!!, hon är ju superduktig på att hitta vinklar! J:s hem var med i Lantliv nr 13 i år oxå.

Däremot var det jag som tog bilderna från förra julen som jag länkade till.
När jag läste kommentarerna från igår så fick jag så bråttom och förklara ;) Vill ju inte sno åt mig äran, Haha! ;)

Idag var jag och min lilla familj till Smultrongården i Dylta och inhandlade två mysiga ljuslyktor. Och en till sak som jag inte säger än! ;)
Efter det så åkte vi till Coop, vi skulle köpa lite mat och då hittade jag den fina kakboken oxå :)

Jaha så idag är det då dán före dán före dopparedán!
Det närmar sig, även i år ;)



Kram

3 kommentarer:

lilla strandkulla sa...

ja visst...J sa att det var hon som tagit bilderna..ha..ha vad jag skrattade då..o hon har tagit dem med mobilen..måste nog gå en kurs hos henne,,men du jag har länge tyckt att DU har/tar fina foton på din blogg,,Kram o god jul!!

andi sa...

Haha :) Jaa, det är inte dåligt må jag säga, och med mobilen t o m! :)

Tack så mycket för att du gillar mina foton oxå :)

GOD JUL!

Kram

Mormor S sa...

Jag önskar dig och familjen en riktigt God Jul.
Kramar från Siv