måndag 6 december 2010

Ett litet skåp...

Hejsan! Den här veckan har jag semester.
Jag började den med att ta mig igenom den flera meterhöga tvätthögen, jag fattar aldrig hur det kan bli så mycket!!! Men jag förstår att jag inte är ensam om att undra det ;)

Sambon har lovat mig att bygga ett litet skåp. Så nu ligger det nya virket och väntar, det doftar så gott :)

Av min kära Vän P fick jag ett gammalt fönster! Tack, Tack, Tack!!! :)


Och av svärfar så fick jag de här gamla gångjärnen och fönsterhasparna :)

Jag kan knappt vänta till imorgon, då sambon ska börja. Det får bli min julklapp antar jag ;)



Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så lite! Kul att det kommer till användning! Ska bli spännande o få se resultatet! Kram P

Unknown sa...

OJ så spännande det kommer att bli...jag blir ju jättenyfiken.

Själv bakar jag lussebullar och har egentligen inte tid att sitta framför datorn men ryggen skrek aj så jag var tvungen att vila lite. ;-)

Hoppas allt är bra med dig och de dina!

Kraaaaaaaaaam