tisdag 21 december 2010

Julmys...


... hos min goa Vän J :) ibland så skickar vi lite bilder till varann och idag visar jag underbart juliga bilder från henne. Varsågoda och kika in :) (Om ni vill se hur mysigt det var Julen-09, så klicka här )






En ståtligt vacker lykta




..tillika ståtliga Kalle som vilar på den fina soffan.








Mysigt




J har bäddat julfint


Den fina och coola stjärnan som J binder varje år hänger på plats. Snygg!


Här blev det stopp, jag har fler bilder men det verkar vara stopp på inläggsutrymmet för det fungerar inte när jag laddar in.
Men jag återkommer med resten :)

Tack J för att jag fick visa dina fina bilder på ditt underbart mysiga hem :)

Kram

2 kommentarer:

lilla strandkulla sa...

Hello guud vad du är duktig på att ta bilder!!Att J:s hem är underbart fint...som en dröm faktiskt det vet jag ju redan ...men du skulle ju kunna jobba med att fotografera...ha det jätte bra!! kram åsa

Min Skattkammare sa...

Hej på dig!
Det var verkligen ett tjusigt och smakfullt pyntat hem!
Jag håller med henne ovan att du tar så vackra bilder!
Nu vill jag önska dig en riktigt mysig julhelg!
Kram Kicki