söndag 19 december 2010

Fjärde advent

Tänk att vi redan kommit fram till fjärde advent.
Julklapparna är som vanligt inte helt klara, men jag ska väl ta mig ut i snöyran och kolla lite hos våra lokala handlare.
Jag är lite stolt över min amaryllis som växt så det nästan knakat i krukan. Jag trodde inte riktigt på det när jag köpte löken på Blomsterlandet för en månad sen. Men den har skött sig själv bakom gardinen med lite, lite vatten då och då som det stod på den lilla skylten man fick med på köpet.

Ha en fin söndag!

Kram

2 kommentarer:

Felix sa...

Roligt att amaryllisen slår ut lagom till jul!

Vilket fint skåp ni har tillverkat av det gamla fönstret! Själv har jag ett skåp som min pappa har gjort med gamla kakelugnsluckor. Har även ett gammalt fönster som ska hänga på väggen som en tavla. Fattas bara en bild...

Vilken söt slutbild på dina katter! :-)

Julhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Tack sötaste du för mysigt fika i dag. :)

Bamse kram till dig!

M I N D I