tisdag 2 november 2010

När...



... jag var ca 10 år så kom pappa hem med åtta gamla bankfack som han skulle ha i garaget och förvara lite grejer i.

Jag tyckte de var fina och frågade om jag kunde få en, och det fick jag. Den förvarade jag brev i. När jag såg att en annan bloggare hade köpt ett fack på Tradera så var jag tvungen att rota fram mitt :) Mitt fack har ju lite, Häum, snygga ;) klistermärken på sig men breven var i alla fall superkul att läsa igen :)

Min vän Mindi är en kompis sedan 4-årsåldern så några brev är från henne :)



Flamingokvintetten, wow! ;) Detta klistermärke hade jag tiggt till mig av min storasyster, fast idag vill hon nog inte erkänna att hon hade dem ;)



I söndags åkte jag och vännen L ut i skogen med våra barn och deras lilla, lilla hund. Hon är så liten så varje gång hon dök upp i dikeskanten så vart jag förvånad, hade nästan glömt att hon var med oss ;)




A engagerade sig stort i att hitta kottar :) Kläderna kändes inte ändamålsenliga men det gick bra ändå.





Lilla vovven njöt och vi oxå, det var så tyst och härligt. Vi gick längs vägen och hörde trädtopparna susa i vinden.

Självklart så hade vi fika med oss. Min A får en tydlig skillnad i aptit när hon är ute, plötsligt så äts det smörgåsar och dricks choklad i stora mängder.

Sköt om er!

Kram Andi


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hallå!

Så härligt det ser ut i solen, annat än här just nu då regnet fullkomligt vräker ner.

Men men vi är inne och pysslar, grabbarna har åkt och jag har hämtat min stora tös vid tåget.

Hoppas ni har ett mysigt höstlov!

Kraaaaaaaaam

Min Skattkammare sa...

Aaaahhhhh....vilka härliga skogsbilder! Tycker om!! :o)
En sån låda känner jag igen från "den" bloggerskan! Tror bestämt hon hade värmeljus i sin?!
Vad mysigt med barndomsvänner...och gamla brev.
Tack för titten i somras......:o)
Ha det så gott...tänk att det utlovas ännu mer sol. Så ljuvligt och välbehövligt!
Kram till dig!
Kicki