söndag 31 oktober 2010

Lite shopping

Igår var jag och en vän in till grannstaden och handlade gardintyg på Åhléns. Det var så skönt att gå runt i lugn och ro, vi var där strax efter att de hade öppnat. Men oj så mycket fint det fanns, det gällde att ha skygglapparna på ;)
Vi började med att plocka i några varor och efter två timmar hade vi sållat tillbaka det som vi egentligen inte behövde utan mest hade blivit bländade av ;) Det är tur att man kan vara så duktig ibland :)
Men dessa muggar kunde jag INTE motstå, älskar formen och färgen. Pepparkaksburken hittade jag på Lågprisvaruhuset.


Igår när jag var ute med min hund så stod jag och tittade ut över vår lilla sjö. Plötsligt damp det ner en kastanj från trädet bredvid, på marken låg det fullt av kastanjer.
Så roliga de ser ut, tänk att få en sådan med taggar nerdimpandes i huvudet, rena rama spikklubban ;)


Ha en fin söndag


Kram Andi

2 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Åhlens sortiment på heminredning älskar jag....Jättefina o mysiga muggar!

Hoppas att du haft en sköön helg!
Kram Therese

lilla strandkulla sa...

ha,,ha duktigt att lägga tillbaka grejer..det skulle jag aldrig klara av.. Jag har spanat in lite lakan och örngott på Åhlens. Jag hörde att det var mycket större på Åhlens nu. Ha det bra!!