fredag 22 oktober 2010

Tfp...

... som i tillfällig föräldrapenning, det har jag idag med.
Men det verkar inte vara så farligt, för vi orkar leka. Som tur var så har vi köpt kaffebröd på Ikea som vi roar oss med.

Det är dem i tyg, de blev mycket poppis här hemma :)


Klockan 8 så såg det ut såhär från sovrumsfönstret! Nog hade de flesta löven fallit av trädet?, och att det var vitt ute det hade jag inte räknat med! :)


Denna morgon krävde en varm kopp choklad :) T o m jag hoppade över kaffet och tog mig lite.


Den fina fruktkrukan fyndade jag på Erikshjälpen i onsdags.
Ikväll kommer min storasyster! Då ska vi umgås, längtar!

Ha en fin fredag!


Kram Andi

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

De där tygbakelserna skulle jag nog behöva äta ett tag:) men vilken utsikt fr ert sovrumsfönster, bara sååå vackert!!! Mari.

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å vad fiffigt med tygbakelser! De ska jag hålla utkik efter, en perfekt julklapp till en kompis dotter. (fast jag hade ju gärna haft dem själv ;) synd att mina döttrar blivit för stora...

Vad vacker utsikt du har från fönstret!!!

Fruktkrukan är verkligen ett fynd.

KRAM från Eva

lilla strandkulla sa...

Hej hopp!! hoppas att ni är friska!! underbar utsikt över sjön!! Jag fyndade oxå på erikshjälpen..6 st vita stolsöverdrag för 5 kroner styck!! det var lite fläckar på men gick bort i tvätten på första försöket. Ibland ska man ha tur,,KRAM

Villa Björkebo sa...

Åh, vilket fynd! Blir avis ända hem till mej:-)
Måste dit imorgon och försöka göra ett fynd.
Kram Linda