torsdag 21 oktober 2010

Gyllene skor


Igår köpte vi varma kängor åt A. Hon fick välja själv och då ville hon prompt ha dessa. "Jag vill ha dom silvriga", sa hon. Fast själv så tycker jag de ser lite guldiga ut, vet inte om jag är färgblind? ;)



Jag köpte gummistövlar, fast det snart är minusgradigt ute. Men mina gamla är det hål i och vi handlade på Skopunkten där man får rabatt när man köper fler par så då passade jag på.
Det fanns gummistövlar som såg ut som boots, coolt. Men jag tog de här, gillade dem. Skönt med korta skaft då känns det inte så instängt.


Såhär såg det ut i morse runt nio. Efter ett par timmar så hade massor av löv fallit av trädet. Imorgon är det nog kalt.

Idag vaknade A med feber och ont i halsen så vi har varit hemma. Det har varit mycket filmtittande och man blir alldeles såsig i huvudet av att vara inne.
Nu tror jag vi ska läsa bok istället.


Kram Andi

1 kommentar:

allaglada sa...

Hoppas lilltösen snart blir bättre!
Kram från Ullis