fredag 19 november 2010

I år...


... är jag väldigt tidigt ute med adventspyntande. Jag brukar ju alltid vara ute i sista minuten. Men jag har drabbats av inredningsfebern och vet inte hur jag ska komma ur dess grepp ;) Fast det är ju himla kul :)


På köksskänken står nu min glassform med ljus och nötter. Kanske kompletterar jag med något senare.
Igår var jag och mamma till Blomsterlandet, där köpte jag "plättar i luften" en hyacint och så en amaryllislök som jag tänker prova min lycka med.


Trälådan på skänken är en spiklåda som jag har dragit fram i pappas källare. I den ligger fortfarande en massa spik och annat, bl a så hittade pappa när han stod och tittade i den hos mig de gamla smidda spikarna som jag lagt på duken. De är jättefina som dekoration!




Ha en fin helg!


Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mammamia, vad jag älskar dina bilder!

Inredningsfeber i måttliga mängder är ju upp piggande och skapar mkt kreativitet men även huvudbry! I-landsproblem kanske! :) "vad ska jag ha på skänken denna jul"! ;)hahaha! Tur vi har det så bra! Puss å kram! J<3

lilla strandkulla sa...

Hi Hi ...vad fint du gör!! ska härma din glassform..skönt med inredningsfeber...är ju inte den värsta sjukan vi kan drabbas av...eller hur!! kram