måndag 22 november 2010

Måndag


I lördags pysslade jag lite med en av mina kaffekoppar som jag fyndade billigt på Erikshjälpen. Jag klistrade fast en ljushållare med starkt klister i botten och vips, så hade jag gjort en ljusstake :) Den här idén hittade jag i en blogg vars namn jag tyvärr inte minns.
Jag tyckte de såg så mysiga ut så jag var tvungen att prova. Kanske någon som ser min ljuskopp vet vad den bloggen heter?


Idag har jag ringt runt hela mellansverige på jakt efter en overall åt dotra. Jag ville ha tag i en en specifik från H&M, men den var tvärslut överallt. Det blir att hosta fram några xtra hundralappar och köpa en lite dyrare för jag vill att hon ska ha en overall som tål mycket. Så är det när man är sent ute.

Imorgon ska jag på Homeparty, det ska bli kul :) Då ska man få titta på fina inredningsgrejer och FIKA! :)

Ha det gott!

Kram

5 kommentarer:

Villa Björkebo sa...

NÄÄ, dra mej baklänges vilken fin ljuskopp!...och kanna och sockerskål. Nu blir jag riktigt avis! Lyllos dej. Måste försöka fynda något liknande....och påta ihop en ljuskopp jag med.

Ha en fin dag!
Kram Linda

Mindi sa...

Aha, det var så du skulle göra när du jagade runt efter kaffekoppar tidigare. :) Så fint det blev!!!

Hoppas att du hittar en bra overall. :) Lilla tjejen fick en ny jacka i går eller nya och ny det var ett traderafynd men den var varm och gosig. :)

Kramis
M I N D I

Unknown sa...

Hejsan!

Så fint det blev med ljuset, har inte sett det tidigare faktiskt.

Tänkt på träning ett år, *haha* du är kul du. Du måste ju ha gångavstånd dit och för mig tar det en halvtimme att åka bil.

Vet du sen jag började träna är jag mycket piggare och orkar mer hemma.

I går tränade jag på kvällen och Fredrik tog Emse med in till badet under tiden. Normalt tränar jag på dagarna men eftersom Fredrik var hemma och någon ändå måste hämta Emmis i skolan vid 2000 på måndagar, så blev det på kvällen den här gången.

Jag älskar verkligen den här formen av träning, den passar mig som handen i handsken.

Hoppas du tar tag i det där. ;-)

Ha det gott!

Kraaaaaaam

madde sa...

vilken fin blogg o va händig du är!
ses på måndag!

allaglada sa...

Jättefin kopp...såg i en tidning förra året när de jade tagit 4 koppar och gjort lika fast ett advenstsfönster av ljuskoppar..läckert..
Ha en trevlig första advent nu
Kram Ullis