torsdag 4 november 2010

Badkar och sånt...

Får det lov att vara en kopp kaffe med dopp?
Fyndade några söta koppar och fat på Erikshjälpen för ett tag sedan som jag har tänkt göra en liten pysselgrej med en av kopparna sen.


Jag saknar badkar, haft det i stort sett hela mitt liv men de senaste två åren har jag verkligen insett vilken vardagslyx det ändå är med ett! Ikväll hade jag velat sjunka ned i ett hett bubbelskumbad och domna bort sådär skönt :)

Med åren inser jag fördelarna med olika ting mer och mer, sådant jag har tagit för givet och som jag längre inte har. Det är nyttigt, jag är faktiskt tacksam över att kunna sakna något, och då menar jag inte bara badkar utan t ex egen trädgård som jag varit utan i två år nu.
Nu vill jag oxå pynta igen med höstljung i fina urnor.
Livet har sina vändningar och man lär sig uppskatta saker och ting :)
Imorgon är det fredag igen om det var någon som hade missat det? ;)
Jag ska ha planering på jobbet som det heter i mitt yrke, vilket innebär att jag inte ska arbeta i barngrupp utan planera verksamheten för den istället.
Sedan ligger helgen öppen för infall, jag kanske tar och åker till ett badhus, då jag saknar att bada ;)
Ha det gott!

Kram Andi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjingeling!
Förstår att du saknar både plantering å badkar! Jag har också alltid älskat att bada!
Vad fina koppar! Själv har jag inte hittat ett smack på Erikshjälpen de senaste gångerna.

Ha en skön helg! många kramar! J<3

Villa Björkebo sa...

Underbar kopp!!!! Vad ska du hitta på för pyssel med den?? Nyfiken!!!!
// Linda

Unknown sa...

Badkar är guld men tyvärr är vårt nere i tvättstugan och det vill gärna bli lite kallt där nere på vintern när man helst vill bada.

Jättevacker bild du tagit på din fyndade kopp. =)

Hoppas ni njuter av solskenet i dag!

Kraaaaaam