onsdag 16 juni 2010

Hejsan!

Nu har det börjat glesna mellan mina inlägg så pass att jag nästan glömt alla lösenord hit och dit ;)

Snart har jag semester och denna vecka har jag varit lite kompledig plus att jag har varit hemma för vård av sjukt barn.

Idag fick jag trevligt besök av mindi med yngsta dottern. Vi fikade i trädgården och njöt av solen. Sedan tog vi en sväng för att titta på ett hus som jag är lite intresserad av.




Just nu har jag mycket i huvudet som spelar. Jag kan ju inte låta bli att tänka framåt i det mesta. Skulle behöva gå en kurs i att "leva i nuet"... men jag har tänkt att jag kanske bara är en sådan person som måste ha något på gång för att må som bäst..


Nu ska jag äta mjukglass :)~


"Vart la jag nu den där grejen..."


Ta hand om er!


Kram

2 kommentarer:

Mindi sa...

Åh vilken härlig jordgubbsbild!!!!! :) Måste köpa en liter jordgubbar i dag...

Finns en bild på din minsta lilla prins i min blogg i dag. :)

Kramis
M I N D I

Unknown sa...

Åh va katterna är gullig....man riktigt ser hur busiga de är. Sen om man har fler än en så triggar de ju varandra till ännu mer bus, typ som riktiga ungar. *hihi*

Åh, dagens andra åh...jordgubbar. Måste be gubben köpa jordgubbar när han åker och handlar sen. Jag har faktiskt inte ätit några i år.

Antar att ni har har samma konstiga väder som vi, det är ungefär som om det inte kan bestämma sig, regn eller sol.

Jag målar och grejar och tillbringar inte så mycket tid vid datorn den här årstiden, det verkar inte du heller göra. =)

Hoppas att du och din familj får en underbar helg!

Kraaaaaam,
Maria