lördag 26 juni 2010

Grejar

... och grejar gör jag nu här hemma. Jag har möblerat om i vardagsrummet och så har vi bytt rum med dottern. Hoppas det kommer att kännas bra, dottern tycker det är roligare att leka på sitt nya rum, nu har hon mer lekyta :)


Igår dansade hon med mindis yngsta dotter runt midsommarstången :) (Min tös till höger).



Efter åt bjöd vi på midsommarfika, dagen till ära hade jag bakat en mascarponetårta :)~ receptet har jag funnit här.



Mindis äldsta dotter har fått en sån fin cykel. Jag fick provköra den lite och tyckte den var så himla skön oxå, kändes som att sitta i en soffa :)
Nu ska jag få räksmörgås som sambon har fixat medan han sprungit fram och tillbaka till tv;n och fotbollen.

Kram Andi

5 kommentarer:

Mormor S sa...

Vad kul att tjejerna tyckte om att dansa runt midsommarstången.
Vad din sambo är duktig. Här är det jag som får springa fram och tillbaka och husets herre tittar på TV.

Kram från siv

Min Skattkammare sa...

....och vädret höll i sig! :o)
Vilka härliga sommarbilder du visar! Vad vackert det är i vårt land....med alla sjöar som dyker upp överallt och den fantastiska naturen.
Tack för dina hälsningar, det är såå kul att få dem! :o)
Caféet har öppet på ord. öppettider, med reservation för busväder.
Ha en skön morgondag!
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

Välkommen, skulle jag ju säga, ser fram emot ditt besök! Nu är jag trött.....;o)

Mindi sa...

Åh så fina kort. :)

Tårtan var sååå god. Högsta betyg! :)

Jadu en sån cykel skulle jag också vilja ha men jag kanske får låna stora tjejens någon gång. ;)

Så gott med räkmacka... vi har räkor i frysen så det kanske vi skulle göra till kvällen. Tack för tipset. ;)

Kram kram
M I N D I

madde sa...

men hallå där,du lyckade få med mig på midsommarkortet,det måste vara jag som står bredvid din tös,känner igen outfiten,hahah