lördag 19 juni 2010

*Guldbröllop*

... Grattis mamma och pappa på er 50-åriga bröllopsdag idag den 19/6- 2010!



Idag firar ni den på Gotland! hoppas ni njuter av er resa och rår om varandra på bästa sätt :) Imorgon ses vi!

Så har vi ju vår vackra kronprinsessa, jag önskar henne och hennes gemål det bästa i livet och ett stort lycka till :)
Ja det är bra lustigt, jag har inte brytt mig ett jota om det kommande stora bröllopet idag, råkade passera tv:n och blev sittandes kvar och bar mig åt som Lille Skutt, nämligen sprutgrinades :)



Det är ju så vackert och de är ju så fina... jag tycker verkligen de har äktenskapstycke och verkar älska varandra så mycket. Tänk vad stort att Daniel ger sitt hjärta åt Victoria med allt vad det innebär, han ger verkligen hela sitt LIV. Nu kan han ALDRIG mer gå som en "vanlig man" på stadens gator igen. Varje sak han företar sig kommer nu att bevakas av media.
Det är en stor uppoffring att lämna ifrån sig sin anonymitet.
Man kunde se vilken ömhet Victoria känner för honom och hur hon vill stödja och beskydda honom, de är så fina ihop :)

Länge leve kärleken!

Ikväll ska syrran och jag ska klippa och klistra ihop en fin minnesbok till mamma och pappa som de ska få när de kommer hem imorgon ;)


Kram Andi

5 kommentarer:

Felix sa...

Har inte hunnit läsa bloggar på ett tag... Vad söta katterna var i förra inlägget! De har växt till sig...

Jordgubbarna såg härliga ut också! Snart midsommar, då blir det garanterat jordgubbar!

Fastnade också framför TV:n och kronprinsessbröllopet. De såg så lyckliga ut! Även här kom det en och annan tår i ögonvrån.

Sommarhälsningar
Elisabet

Jennie sa...

Jaaa!! Länge leve kärleken!
vi har oxå tittat, så vackert det var!
Härligt att få fira sin mamma å pappas 50-åriga bröllopsdag!
Vi ses! stor kram!

Unknown sa...

Grattis till mamsen och papsen!

Tänk nån som inte är skilsmässobarn, själv har jag aldrig ens haft någon pappa för det tog slut redan innan jag föddes.

Trodde mina egna barn skulle få växa upp i en kärnfamilj men den tog slut när äldsta dottern var 15.

Men optimist som jag är så tror jag ju att Esmeralda ska få växa upp i en kärnfamilj. *hihi*

Ha nu en kanonsöndag!

Kraaaaaaaaaaaam

Mindi sa...

Så fint kort på mamsen och pappsen. :) Hoppas att de hade det jätte bra på Gotland. :) Vad spännande med albumet, får man kanske kika sen? ;)

Ja det var vackert med Viktoria och Daniels bröllop i dag... det kom en och annan tår. Rörd blev jag även då Daniels pappa höll sitt fina tal inför alla kungligheter.

Kram kram
M I N D I

Huset vid ån sa...

Visst var det ett vackert bröllop in i minsta detalj! Och visst ser man att det är riktig öm kärlek mella dom! Grattis till dina föräldrar också som firade i lördags, kul när föräldrarna hållit ihop så länge....Mina föräldrar har varit ihop lika länge. Fniss! Vad glada dom ska bli över boken du o din syster tillverkat! Önskar dig en fin midsommarvecka! Sommarkramar Therese