torsdag 29 oktober 2009

Häromkvällen...


... när jag skulle släcka lampan och gå och lägga mig råkade jag titta ut genom fönstret och såg detta... Det var så fint så jag skyndade efter kameran, öppnade fönstret och hängde ut. Det blev ju inte lika vackert som i verkligheten, men man ser i alla fall ungefär hur det såg ut ;)

Igår när jag hade lämnat på förskolan så startade inte vår skruttbil när jag skulle fortsätta till jobbet!
Jag tänkte att det inte var någon idé att försöka få liv i sambon som hade jobbat natt och sov som en stock, plus att han hade sovit dåligt tidigare nätter... så jag ringde min kära kollega C och frågade om hon kunde komma ifrån och hämta mig.
Lite pinsamt men det gick bra för det var lugnt, och som hon sa; Jag måste väl göra det om jag ska få hit dig ;) Tack igen C om du läser!
Idag hoppas jag att vi får byta bromsbelägg på volvon så att det går att åka i den igen... det känns väl som rena lyxbilen att sätta sig i den efter att ha åkt i den andra lilla skrotisen.
Lite mysigt är det ändå tycker jag att åka i små bilar, man ser väldigt bra och vet var man har bilen.

Ha en bra dag!

Kram Andi

3 kommentarer:

Julswappen sa...

Kan inte låta bli att le lite...
Hur många gånger har inte det där hänt oss och hur många gånger har inte ni fått ställa upp på oss då??? TACK FÖR ATT NI FINNS! :) Ja inte bara när det gäller med hjälp av bilen men du förstår.... ;)

Kramis
M I N D I

Mormor S sa...

Vilken tur att det var någon som kunde hämta dig till jobbet. Det är inte trevligt när bilen inte fungerar när man skall åka och jobba men jag har ju inga såna bekymmer nu.
Ha en trevlig Helg och fira Halloween försiktigt.
hälsningar Siv

Anonym sa...

Tack för allt det goda och allt det fina som jag fick i går. :) Gulle er!!!

Kramis
M I N D I