fredag 9 oktober 2009

Lite omtanke...



... skänkte jag mig själv igår och shoppade en tufft armband (Pearls for girls :) När jag kom hem var det en liten "girl" som också ville ha ett sånt armband :) Vi får väl turas om att bära den... kanske... ;)




Vill ha, Vill ha, Vill ha! ;)



(Lånat bilden från http://www.juliasvitadrommar.se )

Igår kväll var jag var med en vän på en mysig kväll hos ett par tjejer som driver en salong där man kan handla supermysiga inredningsgrejer, bl a Greengate och Maileg. De sålde även A. Nordin träskor, (Ann-Louise Nordin grundade Calou som valde att gå vidare med egen kollektion). De är lika fina som Calou och med samma underbara material. Visar ett par som jag önskar mig :) Visar även en fin vispskål i keramik som jag också suktar efter :) Ja, det är mycket som man vill ha! I salongen kunde man ju också få olika skönhetsbehandlingar och jag tänkte vaxa ögonbrynen. Men vi var rätt många och vi orkade inte vänta då det blev allt senare så jag bokade en tid för det senare i månaden då jag även ska få massage, det ska bli härligt! :) Lycka är att rå om sig själv :) <3


Med allt mer vildvuxna ögonbryn önskar jag dig en skön helg! :)



Kram Andi

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att Frövi har sån fin butik, det hade jag ingen aning om.Kul att folk vågar, o att dom har lite såna där evenemang, socialt o bra! Kram Lotta

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å vad fint armband! Förstår att du är glad.

En sån vispskål har jag suktat efter jag med, men en röd.

Kram från Eva

Anonym sa...

Mmmmm vilka fina saker! Hoppas du har en bra helg! kramisar J<3

Anonym sa...

Vilket underbart armband!!! Förstår lilltjejen... du får ha någon att pärla ett liknande till henne!

Hittat till dig via Mindi, mycket fint att titta på!

Mormor S sa...

Hej Andi! Det var längesen jag tittade in på din blogg och alla andra bloggar också. Jag har varit dålig på det och dålig på att blogga också. Jag har nog en bloggsvacka nu. Hoppas det blir bättre.

Vilket fint armband du har köpt och vad fin du har gjort din skänk. Roligt att du fyndar på loppis också. Det har jag gjort förut men nu har vi så mycket saker så jag måste göra mig av med lite istället.
Hoppas att du inte åker på något mer virus nu utan du får bli bättre så du får njuta av alla fina dagar vi har. (Hoppas jag).
Det kanske snart blir snö.

kram från Siv

Anonym sa...

Tack för i går. :)
Hoppas att hostan snart ger sig på dig!!!!

Bamse kram
M I N D I