tisdag 20 oktober 2009

Det blir...



... nog ingen helkroppsmassage för mig imorgon eftermiddag :( Efter att jag pratat med min moster så förstod jag att det säkert bara blir dumt om jag ska lägga mig ner på en brits för att sen kanske få värsta hostattacken.

Jag har hamnat i en hostperiod, hostar så jag kiknar :(
Då är det bortkastat att förstöra den stund som ska vara avkopplande.
Får vackert boka om.

Idag satte jag äntligen upp cafégardiner, eller rättare sagt EN cafégardin, hade bara spiraltråd till ett fönster. Jag använde mig av farmors gamla kärlhandduk med monogram på. Nu känns det lite mer ombonat. Jag ska fota när det blir klart :)

I söndags ringde jag till Mindi`s och bjöd ut dem på fika vid Parkudden. De nappade, (jag lockade med chokladrutor till kaffet;) Det var ganska kallt, solen hade gått lite i moln. Men det är alltid så gott med fika ute i friska luften samt gamla goda vänners sällskap :)

Ha det bäst!

Kram-Andi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort!!!!
Vad synd på massagen men det är nog som din moster säger. ;) Hoppas att din eländiga hosta snart ger sig men det värsta är ju att sånt kan man få dras med länge. :( Blä!!!

Bamse kram och tack igen för gott fika. :)

M I N D I

Fotograferande Maria sa...

Hej! jag lämnar ett HEJ och säger VIKA FINA BILDER!! Vet inte om du varit i min blogg innan MEN Jag har öppnat den för alla igen. Läs gärna! om du vill? Kram Maria www.mariasdagbok.blogspot.com