onsdag 7 oktober 2009

Tack...


... för era kommentarer! Jag blir så glad och tacksam för dem :) Utan er så skulle jag nog tappa sugen. Ni andra som inte lämnar några fotspår; gör det! Det behöver inte vara mer än ett Hej! :)
Jag har vitlaserat min skänk, vart ganska nöjd. Visar bild fastän jag inte är riktigt klar med den ännu. Jag tyckte det var svårt att lasera då det fastnar så himla fort. Tänker nog slipa lite på de ställen det vart lite "plumpar" på och lasera lite mer. Kanske kommer jag att måla den helvit istället, jag ska känna efter ett litet tag :)

Idag promenerade jag och min dotter på eftermiddagen i den sköna höstluften. Solen värmde trots blåsten.

Må gott!

Kram Andi

4 kommentarer:

Mindi sa...

Nu när man ser före och efter så ser man ju vilken skillnad det blev och det blev sååå ljust och fint. :)

Kramis
M I N D I

Anonym sa...

Hejsan!

Din skänk vart verkligen fin, måste komma hem till dej och se hur fint du har det.
Va kul att ses idag, hoppas du får vara frisk nu.

Kram A-K.

Anonym sa...

Tjillevippen! Den blev jättefin vit! Hehehe, jag trodde aldrig nå annat heller! ;)
Mkt kärlek från J <3

♥ cloudberrie ♥ sa...

Den blev så fin med vitt!
Vitt är ju så ljust och fräscht.

KRAM från Eva