fredag 23 oktober 2009

Fredag <3


Jag har gått över till en mer färdig bloggmall istället för den skräddarsydda varianten som jag hade innan. Fick hjälp av Mindi, så nu ska jag se hur det här funkar :)

I helgen var det tänkt att jag och sambon skulle kränga grejer på loppis i Örebro. Men vi flyttade fram det pga av förkylningar här hemma. Lika bra det, nu kan vi ta det lugnt istället. Sambon är på kurs idag, timmerchaufförerna ska få körorder på data istället för papper. Allt effektiviseras nuförtiden minsann!

Trevlig Helg!

Kram Andi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så gott det där såg ut. :)

Kram på dig vännen!

M I N D I

Anonym sa...

Vad gott det ser ut!
Fina foton i förrförra inlägget med dig & det med kyrkan!

Vad söta gardiner du har gjort.

KRAM från Eva

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad gott det ser ut!
Fina foton i förrförra inlägget med dig & det med kyrkan!

Vad söta gardiner du har gjort.

KRAM från Eva

Anonym sa...

Hej Kompis!

Hoppas du mår bättre nu. Dina cafegardiner ser superfina ut, är sugen att göra likadant i mitt matrum.
Är ledig några dar nu, ses på torsdag!!
Kram A-K.