söndag 1 november 2009

Att våga...


... släppa taget och kasta loss, det är vad jag tänker mycket på nuförtiden. Som denna lilla brygga hänger jag kvar vid land där jag känner mig tryggast. Men jag undrar vad som döljer sig därute i dimman... jag är nyfiken...



Kanske finns det nya möjligheter för mig därute någon annanstans. Kanske är det i "landet någon annanstans" som jag vågar utvecklas?


Tanken har funnits där så länge... det är nog därför jag fascineras av broar och bryggor, de symboliserar möjligheten till något annat och visar vägen till något nytt för mig. Det gäller bara att våga...

Kram Andi

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen.
Vilka superfina bilder, du är verkligen duktig med kameran!
Att våga...det krävs mycket mod att våga ändra på saker. Man vet ju vad man har men inte vad man får. Jag är nog för feg!
Ses i morrn, kram A-K.

Anonym sa...

Men åh så vackra bilder. Den nedersta är nog den finaste bild jag någonsin sett på DEN bron. :)
Du kan du!

Jag förstår vad du menar... men jag säger - Våga vinn!!!!

Bamse kram från hon som inte kan sova...

M I N D I

Anonym sa...

Visst krävs det mod...Det är en fin och mycket tänkvärd illustration! det gäller att våga och med tankens kraft är det mesta möjligt!
Go girl!!
Mkt kärlek från j<3

Fotograferande Maria sa...

Hej! Oj vad fina bilder!! Sen gillar jag dina gardiner skarpt. Kram Maria

Anonym sa...

Vilken vacker blogg, gumman. Den är väldigt mycket du. Vet du vad jag tänkte när jag satt och läste den och såg på dina fotografier. Jag är stolt över att du vill vara min vän :)Du är en sådan fin och äkta människa. Glömmer bort att säga det till dig men tänker det ofta.
Stor kram på dig
Maria

Mormor S sa...

Du har så fina bilder alltid. Ja man måste våga men det är svårt ibland.
Trevlig helg önskar jag dig och familjen.