onsdag 18 november 2009

Nu väntar jag...



... på fredag då vi ska fortsätta med nya väggen :) Vi måste inhandla gipsväggar först. Det ska bli så skönt med ett litet rum! En bild på sambon och vovvan i röran.
Jag har önskat det enda sen vi flyttade in vilket är 1 år sedan nu.
Vi trivs annars väldigt bra i lägenheten, det känns som att bo i ett hus, det är totalt "olyhört" så man hoppar nästan till OM man hör något någon gång :)


Igår kväll hade vårt arbetslag ett Pedagogiskt Café där vi hade bjudit in förskollärare i vår kommun till pedagogiska diskussioner. Vi inledde med att presentera vår verksamhet och huvudtemat handlade om hur vi ser på barns inflytande.
Så idag är man lite trött efter att anspänningen inför detta har släppt. Men det var jätteroligt och nyttigt.


Idag besökte jag och Lill.A Erikshjälpen IGEN ;) efter förskolan. Jag ville ha en gammal mjölsikt som jag sett där flera gånger, och tur som jag hade så fanns den ena kvar! :)


Snart är det helg igen!




Kram Andi

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande att göra om så radikalt i lägenheten, du är ju så kreativ!
Var också på erikshjälpen men hittade inget utom en spegel som jag ångrar att jag inte köpte, men jag har inget behov av den ändå...Usch när man inte kan bestämma sig! Att du är så händig med symaskinen, bra blir det!
Kram Lotta