lördag 28 november 2009

En liten tjuvtitt...

















Den här fina tallrikshyllan har J:s sambo gjort.







... i min Vän J:s vackra lantliga hem :) Det ska göras ett inredningsrepotage hemma hos henne så nu har hon pyntat och gjort så fint!

Jag fick den stora äran att komma och titta och ta lite bilder, oj vad mysigt och fint det var! Det var en sådan varm och stämningsfull atmosfär där så jag myste riktigt när jag vandrade runt och tittade :)


Tack J!
Du har gett mig massor av inspiration!


Kram Andi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sååå fint och rogivande där,o vilka fina foton du tar, jag blev så kär i bilden med köksbänken vid fönstret!!♥
Kram Lotta

Anonym sa...

Jaha, nu var det gjort....skönt!! Du är alltid välkommen hem till oss..du med Lotta. Jag håller med Lotta, du tar så fina foton! Ses imorgon! Kramar J <3

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad vackert din vän bor! Så fina foton. Inspirerande.

Vad härliga foton du har tagit med dimman. Gillar såna stämningsfulla foton.

Kram från Eva