söndag 22 november 2009

Söndag


Vår kökssoffa har fått ny skrud. Hittade ett tyg som jag fick av min syster en gång för snart 15 år sedan! Jag tycker det passar jättebra på soffan för det är kraftigt och så är det ju lite juligt :)



Väggen har fått "väggar" och idag har vi spacklat skruvhål och skarvar. Det går inte i en handvändning detta, det ska ju tittas på när "någon" ritar, skriver, försöker hjula, hoppar på ett ben, balanserar och liknande ;)
Men det känns helt rätt med en vägg där i alla fall. Nu har vi en jättestor och bra hall plötsligt. Och det lilla rummet blev jättemysigt.


En undran, är det någon som gillar Windows Vista överhuvudtaget? Jag har fortfarande inte vant mig, tycker det är så krångligt och bakvänt.


Idag har vi grattat MINDI Hipp Hipp Hurra!
Stackars henne, hon hade jobbat hela helgen och så kommer vi :/
Hoppas att du fick slänga dig på soffan sen och att sambon fixade nån god kvällsmat när vi hade åkt :)
StorKram!


Önskar dig en fin vecka!

Kram Andi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blir. :)
Du är så pysslig!!!!

Måste få komma och kika på nya rummet. :) Så skönt det måste kännas!!!!

Tack för fiiiiin korg. Den finaste korg jag någonsin ägt. :)

Kram kram kram
M I N D I

Anonym sa...

Vilken bra vägg!
Vet precis hur det är med det där, -"Mamma..." haha hur många gånger som helst, man känner sig lite snurrig ibland. Som idag när P för en gångs skull var med o lagade mat, ta fram den RÖDA kastrullen sa jag, fast vi har förstås ingen röd kastrull...svart är så likt, försökte jag men det blev bara konstigare!
Alta Vista tänkte jag, vad var det nu igen, sökmotor va? Jag googlade det så nu vet jag... Vad ska du med det till överhuvudtaget?
Kram Lotta