tisdag 1 september 2009

längtar...

... uuuuuuuuuuuuuut!!! Har legat sjuk nu i flera dagar och det börjar gå mig lite på nerverna ;) Med trynet nersjunken i en för varm kudde börjar plötsligt drömmar om skogspromenader med min dotter segla upp!!! ? Nog för att jag ibland, ganska ofta t o m brukar åka ut med doggis till skogen men nu ser jag bilden av mig själv med en korg i handen!
Kanske det vore trevligt att plocka SVAMP??? Eller BLÅBÄR??? Jaa, t o m LINGON??? Vad konstig man blir av feber... ja ja, jag är nog mig själv ganska snart igen ;)
Men det är väl så att ALLT annat verkar roligare än att vara innanför dessa väggar just nu.

(Bilden har jag lånat från windows exempelbilder)


Kram-Andi

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha-ha... ja gissa hur mycket jag också längtade ut i skogen ( jag är ju ingen skogsmänniska annars) i förra veckan då vi var sjuka. ;) Jag bara toklängtade ut och att få andas frisk skogs-luft och att få vara pigg och ströva runt där i skogen. :) Kanske det här tillhör svininfluensan att man blir så där lite konstig. ;)

Kramis
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

vad FIN din lampett blev! Du är verkligen pysslig.

Hoppas att du kryar på dig snabbt & får göra en tur ut i skogen.

Krya på dig!

Kram från Eva

Anonym sa...

Hoppas du snart känner dig bättre så att du iallafall kan gå ner till strandpromenaden å andas lite sjöluft och njuta av den vackra vyn!

We miss you! Kramisar Jennie

Mormor S sa...

Jag hoppas också att du känner dig bättre. Det är inte kul att behöva ligga i sängen nu. Det kan man, om man måste, göra på vintern när det är mörkt och kallt.

Det är inget problem med min yrsel nu men den kan dyka upp när jag minst anar det. Är jag trött och har sovit dåligt så får jag vara försiktig med vad jag gör.
Ha en skön helg och kram från Siv

Anonym sa...

Hur mår du i dag?
Myyyycket bättre hoppas jag!!!!

Självklart får du köpa jultidningar, då blir tjejerna jätte glada. :) Vi kommer förbi när du mår bättre. :)

Vad skoj att du vill vara med i swappen. :) Det är sååå kul och det har blivit som lite tradition!

Vi hörs.... saknar er jätte mycket men snart är vi alla friska och pigga igen. :)

Kram kram
M I N D I

Anonym sa...

Hej min vän.

Hoppas du är frisk och kry nu, saknar dej på jobbet!
Hoppas vi ses på måndag.
Kram AK.