söndag 13 september 2009

I morgon...


... ska jag gå och jobba :) Jag känner mig starkare nu, och jag säger som en annan bloggvän, att om ska jag vänta tills jag blir helt frisk så får jag vänta till jul ;) Lite hosta och krax får man stå ut med på jobbet från mig, jag smittar ju inte i alla fall :)

Så nu är det förberedning som gäller, duscha lillan och ta fram kläder som bara är att hoppa i imorgon. Sen är det jag själv också, VAD ska jag ha på mig morron? Jag har ju gått runt i mjukisbrallor i två veckor... man tvekar ju inför att klämma ner sig i ett par jeans. Tur att det finns andra alternativ ;) TACK leggings för att ni finns! Man blir ju nästan lite folkskygg när man varit hemma så länge, känns som alla tänker; Var har den där människan krupit fram under för sten? ;) Men det brukar släppa ganska fort, snart är man en av alla samhällets invånare igen, skönt det ;)


Idag har tösen varit hos en kompis och lekt sig trött. Det är nog bäst att börja med duschen snart innan det blir en kamp ;)


Hoppas du har haft en skön söndag!


Kram-Andi

3 kommentarer:

Mindi sa...

Men så söt hon är. :)
En blivande skolfröken tror jag minsann. :)

Men du... ska du verkligen gå och jobba i morgon??? Är du säker på att du orkar det? Jag som sa åt dig att vara hemma hela veckan ju. ;)Var rädd om dig för på fredag kommer vi. ;)

Bamse kram
M I N D I

... ska snart lägga upp lite bilder från dagens utflykt men just nu sitter jag med slingor i håret. :)

Anonym sa...

Åhhh, vad glad jag blir att du kommer! Jag har saknat dig sååååå mycket, ja det har vi alla gjort, både vuxna och barn!
kraaaaam! J<3

Mormor S sa...

Ja det är lätt att bli folkskygg. Det vet jag som har varit hemma i flera år nu. Jag törs knappt gå till Konsum ibland som jag ser ut.
Vi får trösta oss med att det är dom ser värre ut än vad vi gör.

Vad gullig lilla tjejen är.
kram från Siv