onsdag 16 september 2009

Fyndade...



... på en lokal butik i vår lilla stad. De sålde ut för halva priset. Jag frågade Mindi om hon ville hänga med mig och de ville hon, så både hon och jag hittade lite att ta med hem :) Annars rullar det på nu när jag kommit igång att jobba efter konvalesensen på två veckor. Skönt att vara igång. På jobbet känns det riktigt bra, vi har kommit gång med en bra verksamhet. Ikväll har jag suttit och arbetat med ett samtalsunderlag inför mitt medarbetarsamtal som jag ska ha med min chef imorgon bitti. Det är nyttigt, man fokuserar bättre på sitt arbete med detta underlag som man får innan samtalet. Och det ger ett bättre samtal också då man kommer mer förberedd till mötet. Men som alltid knorrar man liiiite innan man tar tag i det ;) Och så känns så "gött" när man är klar! :)

Jag hann titta lite på "Kändisdjungeln" också, jag tycker det är ganska intetsägande. Det hela går ju bara ut på att få folk hungriga och sura så att de börjar snacka skit om varann tillslut. Det är ju det folk vill se tydligen... eller? Jag vet inte. Men annars så ser jag fram emot nästa avsnitt av "Här är ditt liv". Tycker Ingvar är en bra programledare, påläst, lyssnar och duktig på att parera om det blir lite pinsamt och alltid noga med att alla ska känna sig välkomna som kommer in. Nu sist var det ju förstås Persbrandt som var gäst och vem vill inte se honom ;) Hoppas på fler intressanta gäster.


Ha det gott!


Kram Andi

1 kommentar:

Mindi sa...

Kändisdjungeln KUNDE ha varit ett bra program... men det känns verkligen B. :( Sen stör jag mig på programledaren D som ska skämta i var och varannan mening, jag tycker inte riktigt det passar till denna serie.

Varför visar de inte lite mer spännande djungel osv istället för att bara visa en massa äckliga maskar, ormar osv. I går kunde jag inte titta... stängde av och gick och la mig när han tvingade i sig de där äckliga drinkarna och började spy. :( Blä!

Kram kram
M I N D I

P.S Vi ses i eftermiddag! :) D.S