söndag 6 september 2009

Rapport...


... från sjukstugan. Nu har jag varit sjuk sedan förra helgen. Min halsonda gick över i två följdsjukdomar; mellanöreinflammation på båda öronen samt bronkit, ett finare ord för luftrörsinfektion ;) Fick penicillin för öronen som inte hjälpte så jag fick byta. Innan dess hann jag få fler symptom och mer feber :( Så när jag nu legat två helger i rad och hela veckan emellan så börjar det kännas för taskigt :( Märks att man inte är van vid längre sjukdomar än en 5-dagars förkylning.

Hade jag varit frisk så hade jag gått på bio i vår stad ikväll och sett filmen på bilden ovan.

Jag tackar så mycket för era kommentarer, jag blir så glad för dem!

Önskar alla som kikar in en härlig höstdag!


Kram Andi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs!
Låter som du fortfarande är krasslig, kanske inte ses på jobbet i morgon heller :(
Krya på dej snabbt, på fredag är ju stora bowling dagen!!

Kram AK.

Mindi sa...

Håller alla tummar och tår att du snart är frisk igen. Din stackare, jag lider verkligen med dig!!!!

Nu har jag gjort allt det jag skulle och nu trampar jag ned till jobbet.... vi hörs!

Bamse kram
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å nej vad tråkigt att du blivit fortsatt sjuk! Det är så typiskt då man får förkylning, att det liksom aldrig vill ge sig.

Hoppas du blir frisk snart!

Krya på dig kramar från Eva