söndag 2 oktober 2011

Söndag


Photobucket

Oj vad konstigt det var här i Blogspot, det är lite nya sätt att lägga till text på märker jag. Ja det är väl meningen att allt ska bli ännu lättare än det redan är.

I helgen har jag gått en liten sväng på marknad men det blev bara cocosbollar. Hade två 6-åriga damer med mig, och jag hade fullt fokus på dem. De var superduktiga men jag måste erkänna att det var skönt att sätta dem i bilen igen sen för man är ju alltid lite nervös för att tappa bort barn när det är så mycket folk, för det var det!!!!

Hittade chokladbruna koppar på lågprisvaruhuset förra helgen, bilden gör dem inte riktigt rättvisa. Jag har ju lekt med bilden som alla kan se :) Dotra invigde en av dem med varm choklad och minimarshmallows :)~



Ha det bäst alla vänner i cybern!

1 kommentar:

andi sa...

Men vad hände med texten??? Den vart superliten... Hahaha