lördag 8 oktober 2011

Ett litet inlägg...

Photobucket

Köpte den här lampan på Ikea som jag tänkte skulle passa i dotras rum men när jag skruvade ihop den så tyckte jag den var så snygg så jag ville ha den själv ;) Den är lång och tung, känns som en rejäl lampa, inte en sådan som välter bara man tittar på den. Den får stå i hallen ett tag.


Photobucket

Nu åker vi hyrbil, Renault Megane. Den går riktigt fint, min andra är ju på reparation eftersom jag blev påbackad för ett par månader sedan. Måste säga att jag skulle aldrig ens ha tänkt tanken på att köpa en Reanult tidigare men den här var inte alls dum, den går tyst och mjukt :) Men nu har jag ju min nya Kia och den sviker jag inte i första taget ;)


*Kram*

2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jättefin lampa! Jag borde också köpa några nya. Men det får bli när vi kommer till Ikea.

Du har så fin layout på din blogg med snygga bokstäver!

Kram från Eva

Unknown sa...

Vad snyggt det blev med lampan, det finns mycket man vill ha på IKEA har jag märkt. Jag skulle verkligen behöva åka dit och fylla på ljusförråd och titta efter just lampor.

Ja, utan bil blir man lätt handikappad. I alla fall om man bor som jag gör, då är det inte tal om annat än att bileländet måste starta.

Ha nu så mysigt!

Kraaaaaaaaam