lördag 22 oktober 2011

Vart tog rubriken vägen?


Photobucket
 Oj vad utvecklingen går framåt här på blogspot! Jag försöker göra som vanligt men det vill sig inte, sen upptäcker jag att allt har förenklats. Jag brukar alltid förminska och spara mina bilder på en webhost och därifrån lägga in dem i bloggen. Nu märker jag att det är superenkelt att förminska bilderna i själva bloggen! Men när jag skulle ta bort min stora bild vid min bloggs namn så försvann både bild och namn. Jag gick in och skulle göra om med namnet kvar bara, men det kommer ändå inte upp??? Hm, finns det nån som vet vad jag gör för fel månne?
Köpte i alla fall bakbordet för ett par veckor sen på Erikshjälpen. Mysigt att pynta på och praktiskt när jag ska baka eftersom jag har ett litet kök :)
Men jisses vilken suddig bild ser jag nu när jag lagt upp den. Tror att den blev lite konstig av redigeringen, jag har ju som vanligt lekt med bilden ;)

Hoppas alla ni bloggisar mår bra därute, själv har jag fått nån konstig sjuka som tydligen många har här ikring, illamående och inget mer. Det började med ont i magen, benen, feber och huvudvärk. Sen gick det över men ett halvt dygn senare kom det här konstiga, man är liksom gravidillamående utan att vara gravid om ni förstår? Usch, nog pratat om det. Man får väl försöka hitta på nån dunderkur som kan jaga bort bacillen... Tips någon?

Trevlig lördag!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh fy tusen, gravidillamående utan att vara gravid. Du får nog krya på dig snabbt tror jag, det där lät inge kul alls. ;-)

Mysigt med bakbord, jag har ett stora i källaren som åker fram när jag ska baka.

Ser att du har blåbärsris, själv har jag en massa att plocka kvar innan snön kommer. Jag behöver mer mossa, lingonris till kransar och revlummer.

Hoppas på lite sol i morgon så ska jag ta en skogspromenad tror jag.

Hoppas allt är bra med er för utom "gravillamående"!

Kraaaaaaaaaam

Mormor S sa...

Vem vet. Det kanske är en liten bäbis på gång!!

Ja det där med blogg och göra allting rätt det är svårt för en så gammal tant som mig. Det bara krånglar ibland.

Det var längesen jag var in och kommenterade på din blogg men jag har haft bloggpaus. Bloggen fungerade inte så jag tänkte nästan sluta med den.

Ha en bra kväll och kramar från Siv

Anonym sa...

Hej!
Jag tror på mera Whiskey eller jäger! ;)
Krya på dig,kramar J <3