söndag 30 oktober 2011

Bytlånas...


I helgen har det varit mycket skoj. Det började med Vin och mat mässan i Örebro på fredag eftermiddag följt av god mat på en grekisk resturang. Efter det så vandrade vi till en nattklubb och stuffade natten lång. Hemma hos vännerna igen kl 03! Somnade väl kl 04. På lördagen fortsatte nöjesamheterna för mig. Då träffade jag ett par vänner hemma hos den ena vännen där hon bjöd på god mat och gott vin :) Jag var hemma kl 02! Jag som aldrig går ut längre festade på i två dagar, helt rållös själv. Lite gäspig och seg var jag förstås idag men mest gav det ny energi för jag träffade människor som är otroligt underbara som jag bara tycker SÅ mycket om :)

Jag lånade bordet på bilden av mamma, hon fick låna ett annat av mig att ställa i matkällaren istället ;) Orkiden som står på bordet hade vissnat för ett halvår sedan ungefär, jag ställde den i ett hörn på golvet i ett rum och tänkte att den får stå där sålänge. Häromdagen när jag plockade i det röriga rummet så upptäckte jag den bortglömda blomman, och se, den hade knopp! :)

Imorn så börjar höstlovet, då ska jag och dotra försöka inleda den med en egen liten minifriluftsdag. Promenad med utflyktsmatsäck med :)

Ha en fin vecka!

2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Det låter verkligen som en helt magisk helg, en sån där man får massor med positiv energi av och får en att må bra läääänge av - härligt!

Du har det alltid så fint hemma hos dig på alla foton du visar! Vilka kanonbra fynd du gjort hemma hos din mamma!!!

Kram från Eva

Unknown sa...

Oj, det var värstans...partaj 2 dagar på raken. =)

Själv är jag helt slut nu för tiden om det blir lite fest, känns verkligen som om jag är för gammal helt enkelt. Har inte varit på krog på 6 år tror jag.

Vackert bord, din morsa kan gott och väl ha något annat i matkällaren. *hihi*

Ha det mysigt nu den här veckan med Lill-Andi!

Kraaaaaaaam från Gammelbo!